Wydawca treści
RODO
Polityka Facebook
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), pragniemy Państwa poinformować o następujących zasadach przetwarzania danych osobowych:
Administrator Danych Osobowych (ADO) Nadleśniczy Nadleśnictwa Kalisz z siedzibą w Szałe, Szałe ul Kaliska 195, 62-860 Opatówek e-mail: kalisz@poznan.lasy.gov.pl
Inspektor ochrony danych osobowych (IOD) Katarzyna Ślusarek, adres e-mail: iod_kalisz@rodo.pl
Zakres ogólny:
Zawarte niżej informacje zostały spisane dla użytkowników Facebooka, a w szczególności dla fanów naszego fanpage’a w celu przekazania informacji na temat gromadzenia danych osobowych, celach ich przetwarzania oraz prawach, które posiadają użytkownicy.
Wszelkie działanie naszego fanpage’a jest zgodne z wymogami, Regulaminu Facebooka.
Przypominamy, że polityka naszego fanpage’u może różnić się treścią od innych stron podmiotów na Facebooku.
Niniejsza klauzula może ulec zmianie jednak nie będą one naruszać podstawowych zasad zachowania prywatności użytkowników Facebooka oraz zasad bezpieczeństwa.
Administratorem Danych Osobowych (ADO) w zakresie przetwarzania danych osobowych z narzędzi biznesowych na potrzeby świadczenia usług dopasowania, pomiaru i analizy opisanych w sekcjach 2.a.i oraz 2.a.ii regulaminu Facebooka dostępnego tutaj https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/ jest:
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kalisz z siedzibą w Szałe, Szałe ul Kaliska 195, 62-860 Opatówek e-mail: kalisz@poznan.lasy.gov.pl
Współadministratorami Danych Osobowych w odniesieniu do danych osobowych zawartych w zdarzeniach dotyczących działań osób w witrynach internetowych i aplikacjach użytkownika, które integrują narzędzia biznesowe Facebooka i dla których przetwarzania ADO i Facebook wspólnie określają środki i cele są:
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kalisz z siedzibą w Szałe, Szałe ul Kaliska 195, 62-860 Opatówek e-mail: kalisz@poznan.lasy.gov.pl
oraz
FACEBOOK IRELAND LTD., 4 GRAND CANAL SQUARE, GRAND CANAL HARBOUR, DUBLIN 2 IRELAND
Wspólne przetwarzanie danych obejmuje gromadzenie danych osobowych za pośrednictwem narzędzi biznesowych Facebooka oraz ich późniejsze przekazywanie Facebook Ireland w celu wykorzystania do celów określonych w sekcjach 2.a.iii do 2.a.v.1 regulaminu pod adresem https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/
W zależności od sytuacji, ADO lub Facebook Ireland pozostają niezależnym Administratorami danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO w zakresie każdego Przetwarzania Danych osobowych z Danych z narzędzi biznesowych zgodnie z RODO, które nie podlega sekcjom 5.a.i oraz 5.a.ii. https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/
Informacje wymagane przez art. 13 ust 1 lit. (a) i (b) RODO w ramach przetwarzania przez Facebook Ireland można znaleźć w zasadach dotyczących Danych dostępnych pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy;
Informacje wymagane przez art. 13 ust 1 lit. (a) i (b) RODO w ramach przetwarzania przez Administratora zapisano poniżej:
Inspektor ochrony danych osobowych ADO (IOD) Katarzyna Ślusarek, adres e-mail: iod_kalisz@rodo.pl
Dane osobowe- informacje o przetwarzaniu:
Poprzez funkcjonowanie naszego fanpage’a zbieramy i przetwarzamy następujące rodzaje danych osobowych:
- identyfikator Facebooka (zazwyczaj zawierający imię i nazwisko, które nie jest przez nas w jakikolwiek sposób weryfikowany w celu potwierdzenia prawdziwości danych);
- zdjęcie profilowe (dzięki niemu w niektórych przypadkach możemy poznać Państwa wizerunek);
- inne zdjęcia (które również mogą przedstawiać wizerunek) wynikające z relacji fanpage- użytkownik. Umieszczanie zdjęć pod naszymi postami jest z Państwa strony dobrowolne.
- treść Państwa komentarzy oraz treść rozmowy prowadzonej przez aplikację Messenger (dzięki niemu możemy dowiedzieć się o Państwa adresie e-mail, numerze telefonu oraz opisu, który Państwo zawarliście w związku z okolicznościami naszej korespondencji).
Dane osobowe zbierane poprzez komunikację z użytkownikami zostają przetwarzane tylko na potrzeby udzielenia odpowiedzi, jeśli istnieje taka konieczność.
Państwa aktywność związana z korzystania z naszego fanpage’a nie będzie archiwizowana poza serwisem Facebook.
Podstawy prawne, jakie są odpowiednie do przetwarzania danych osobowych, to:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda, którą wyrażają Państwo poprzez dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - jeśli nasza relacja z Państwem dotyczy możliwości/ chęci zawarcia współpracy oraz ustalenia ich warunków. Np. chęć użytkownika na skorzystanie z usług, które prowadzimy w związku z wykonywaną działalnością.
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO- jeśli nasza relacja z Państwem dotyczy innych niż wskazanych w punkcie wyżej interesów administratora.
Informacje na temat użytkowników, które posiadamy w wiadomościach prywatnych będą przechowywane przez okres 24 miesięcy lub do momentu wniesienia sprzeciwu.
W przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Państwa komentarzy, będą one dostępne na naszym serwisie do czasu usunięcia ich przez autora.
Państwa dane osobowe gromadzone przez Facebook tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacji Messenger, historia aktywności poprzez aplikację Instagram podlega retencji na zasadach określonych regulaminem Facebooka.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
o prawo do przenoszenia danych
- Jeżeli podstawią prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
- Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit e) lub f) RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
o prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
W przypadku żądań odnośnie wizerunku prosimy o wskazanie konkretnego zdjęcia.
Facebook Ireland odpowiada za zapewnienie egzekwowania praw Osób, których dane dotyczą, zgodnie z art. 15-20 RODO w odniesieniu do Danych osobowych przechowywanych przez Facebook Ireland po Wspólnym przetwarzaniu. Więcej informacji https://www.facebook.com/about/privacy
Jeśli dopatrzą się Państwo naruszeń co do przestrzegania ochrony danych osobowych z naszej strony, istnieje możliwość wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Relacje pomiędzy naszą firmą, a użytkownikiem są w pełni dobrowolne. Państwa dane osobowe nie są przez nas profilowane.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez facebook: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/
https://www.facebook.com/about/privacy
- profilowane.
Najnowsze aktualności
Franczyza "Dobre z Lasu"
Franczyza "Dobre z Lasu"
Dobre z Lasu to znak towarowy Lasów Państwowych będący elementem projektu “Zdrowa żywność z polskich lasów”. Jego celem jest promowanie produktów pochodzących z polskich lasów. Logotyp „Dobre z Lasu” to świadectwo żywności najwyższej jakości stworzonej na bazie naturalnych składników.
O projekcie
Polskie lasy to nieprzebrane źródło zdrowych i smakowitych produktów. Świadczy o tym nasza rodzima kuchnia, w której nie brak przepisów opartych na dziczyźnie, płodach runa leśnego czy miodzie, takich jak kurki w śmietanie czy pierogi z mięsem z dzika.
Eksportowanie znacznej części pozyskiwanej dziczyzny do Europy Zachodniej i powolny zanik tradycji jej spożywania powoduje, że społeczeństwo traci szansę na zapoznanie się z jej walorami.
Dodatkowe informacje o projekcie i sklepie można znaleźć na stronie http://www.dobrezlasu.pl/home
Projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów” ma na celu odwrócenie tej tendencji i udostępnienie szerszemu gronu konsumentów ekologicznych, zdrowych produktów w atrakcyjnych cenach. Przypomina on również, że możliwość ich pozyskania zawdzięczamy zaangażowaniu oraz pracy polskich leśników, prowadzących wielofunkcyjną i zrównoważoną gospodarkę leśną.
O marce
Marka „Dobre z Lasu” to znak towarowy Lasów Państwowych propagujący projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów”. Dzięki logotypowi „Dobre z Lasu” Lasy Państwowe chcą promować żywność naturalnego pochodzenia. Jednocześnie jest on symbolem gwarantującym jej jakość i pozyskanie w sposób zrównoważony i niezaburzający funkcjonowania przyrody.
Warianty franczyzy
RDLP w Poznaniu ogłasza możliwość uruchomienia sklepów Dobre z Lasu na zasadach franczyzy. Sklep będzie zarządzany przez niezależnego Operatora wyłonionego w drodze konkursu.
Wariant 1
Lokal przeznaczony na sklep Dobre z Lasu i wyposażenie jest własnością RDLP.
Wariant 2
Lokal przeznaczony na sklep Dobre z Lasu jest własnością bądź jest zarządzany przez niezależnego Operatora, a wyposażenie sklepu stanowi własność RDLP.
Wariant 3
Lokal i wyposażenie są własnością bądź są zarządzane przez Operatora.
Wariant 4
Uruchomienie Punktu Promocyjnego Dobre z Lasu.
We wszystkich wariantach założono, że sklep Dobre z Lasu zarządzany jest przez niezależnego Operatora, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Operatorem i RDLP. Operatora wyłania RDLP w drodze konkursu. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe, bez względu na wybór wariantu nadzorowane są przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych.
RDLP w Poznaniu Małgorzaty Krokowskiej-Paluszak
malgorzata.krokowska-paluszak@poznan.lasy.gov.pl,
tel. 609 946 691